sobota, 29 marca 2014

Zabawy sztuką

Dzisiaj miałam ogromną przyjemność poznać nową technikę tworzenia 
podczas warsztatów decoupage. 
W gronie przesympatycznych dziewczyn i bardzo kreatywnej instruktorki
zgłębiałam tajniki techniki serwetkowej.



Czyż te prawidła do butów nie są urocze?
Nie nie, to jeszcze nie efekt moich poczynań.
To model pokazowy zdolnej prowadzącej:-)


Poniżej to już moja próba zmierzenia się z tematem,



a także innych warsztatowiczek:-)


Pani Danusiu bardzo dziękuję za cenną lekcję,
mam ogromny apetyt na kolejne spotkanie:-)

6 komentarzy:

  1. pięknie! pisanka z makami wygląda genialnie! ja też dziś brałam udział w warsztatach, ha! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu, a co to były za warsztaty? Pochwal się swoimi wytworami:-)

      Usuń
  2. Fantastyczne pisanki! Czekam na następne wytwory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za tyle miłych słów pod moim adresem. Blog śliczny!!!! a karteczki CUDOWNE!!!!!!
    Dodałam Pani bloga do moich ulubionych i teraz będę zaglądać regularnie.
    Pozdrawiam
    Dana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Pani Danusiu, będzie mi bardzo miło gościć Panią w moich skromnych progach;-)

      Usuń

Dziękuję, że zostawiasz u mnie swój ślad:-)