czwartek, 11 grudnia 2014

Choinka

Wiem, wiem to jeszcze nie pora na ubieranie choinki.
Ale ponieważ w domu to ja ją stroję
postanowiłam jednak wcześniej trochę poćwiczyć;)

Zrobiłam więc przegląd koronek, no i proszę...

 
Ale czym byłaby choinka bez prezentów:-)




Jedni wolą sztuczną choinkę, inni podobnie jak Ja
nie wyobrażają sobie świąt bez tej prawdziwej, pachnącej lasem.

Ciekawa jestem jaką Wy choinkę macie w domu w tym świątecznym czasie?

Choinkę zgłaszam na wyzwanie z Cherry Craft do Diabelskiego Młynu.

Pozdrawiam Was:-)
Iwona

3 komentarze:

  1. Choinka jest królową świąt i ja sobie też nie wyobrażam sztucznej choinki choć kilkanaście lat temu też miałam sztuczną w domu. Teraz u mnie króluje żywa i ubrana w ręczne robione ozdoby;-))) Ciekawa jestem Pani choinki. Proszę o fotorelacje z ubierania drzewka.
    Prezenciki są śliczne i jakie piękne bileciki
    Pozdrawiam
    Danka

    OdpowiedzUsuń
  2. Gustowną choineczkę stworzyłaś i pięknie opakowałaś prezenty. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna, bialutka choineczka :)))
    Dziękuję za udział w Wyzwaniu Diabelskiego Młyna z CherryCraft.pl :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zostawiasz u mnie swój ślad:-)