niedziela, 1 września 2013

1 września

Jednym ta data kojarzy się z początkiem II wojny światowej, 
innym z rozpoczęciem roku szkolnego, a mnie poza tym z rocznicą mojego ślubu.
Ale ten czas szybko płynie, w tym roku to już dwunasta!!!

Dotychczas chyba nie wręczałam mężowi kartki z tej okazji, 
ale teraz to się zmieni;-) Do stworzenia tej pracy zainspirowała mnie 
paleta kolorystyczna jaką zaproponowała Ewa w nowym projekcie 
"Grasz w kolory?". Po szczegóły zapraszam TUTAJ.
A teraz czas na prezentację. Jestem przekonana, że w tak prostej formie
i z takim motywem przewodnim przypadnie ona do gustu.




Zdjęcie wykorzystane w pracy zostało zrobione przeze mnie 
podczas Międzynarodowych Pokazów Lotniczych Air Show w Radomiu.


Pozdrawiam i idę świętować:-)

8 komentarzy:

  1. Dla mnie ta data kojarzy się z pewnym smutnym wydarzeniem. My też będziemy mieć rocznice ale dopiero pierwszą 15 września. świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Pierwszą rocznicę chyba najbardziej się pamięta.

      Usuń
  2. Iwonko, bardzo dziękuję za udział w zabawie :)
    Praca jest przepiękna!
    Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna i niezwykle delikatna, kolejnych pięknych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Praca śliczna i świetne zdjęcie! Gratuluję rocznicy:)!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zostawiasz u mnie swój ślad:-)