piątek, 27 września 2013

Magia Świąt

Posta o tematyce bożonarodzeniowej zapewne by u mnie jeszcze nie było
(choć u Was podziwiałam już kartki bożonarodzeniowe w ostatnim miesiącu)
gdyby nie Craftshow,
a na nim konkurs na najpiękniejszą kartkę bożonarodzeniową.
Przyświeca mu także szczytny cel, bowiem wszystkie prace
zostaną przekazane na aukcje charytatywne dla Antosi Wieczorek,
aby pewnego dnia mogła stanąć na własnych nóżkach.

Chciałam, aby ta kartka była inna, wyjątkowa dlatego postawiłam na koronkę.
Czy mi się udało, oceńcie sami. 




 
 
Nie mogę się już doczekać jutrzejszego dnia,
zwłaszcza że wybieram się na warsztaty mediowe
Mam blade pojęcie czym to się je, ale chętnie się dowiem:-)
Następnym razem podzielę się z Wami tym czego się nauczyłam i co poczyniłam.
 
Kobietki, do zobaczenia w Krakowie!!!


3 komentarze:

  1. Ooo!!! Nietuzinkową kartkę stworzyłaś, delikatną i "puszystą", pięknie! Tak się zastanawiam... czym mocowałaś koronki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Alu:-) Co do koronek to większość przyszyłam na maszynie, a pojedyncze elementy przykleiłam "wikolem"

      Usuń
    2. No tak nie pomyślałam o szyciu... pozdrawiam ciepło :)

      Usuń

Dziękuję, że zostawiasz u mnie swój ślad:-)