poniedziałek, 30 września 2013

Przygoda z mediami

Witam:-)

Fotorelacji z Craftshow u mnie dzisiaj nie będzie, 
 słowami także ciężko będzie opisać mi atmosferę tej imprezy. 
Powiem tyle, była po prostu niepowtarzalna, kto był to wie to najlepiej.
A ja mogłam poczuć się przez chwilę artystką
uczestnicząc w warsztatach mediowych z Olgą:-).
W towarzystwie wybitnych scraperek, testując farbki, mgiełki, 
pastę strukturalną, gel medium naprawdę fajnie się bawiłam.
Z kompozycji jestem zadowolona, strony mediowej nie próbuje nawet oceniać;-)
Mam jedynie nadzieję, że wrócę do podobnych eksperymentów:-)

A oto moja nieśmiała próba zmierzenia się z mediowym LO:






I tym optymistycznym zdjęciem kończę, życząc Wam słonecznego tygodnia:-)

2 komentarze:

Dziękuję, że zostawiasz u mnie swój ślad:-)