poniedziałek, 29 września 2014

Piękno zaklęte w drewnie

Moja przygoda na drewnianym szlaku dopiero się zaczyna.
Mam nadzieję, że kolejne zabytkowe obiekty drewniane
na Szlaku Architektury Drewnianej w Małopolsce
dostarczą mi równie niezapomnianych wrażeń jak te,
które miałam okazję ostatnio zobaczyć także od środka.


Hańczowa. Cerkiew parafialna greckokatolicka Opieki Bogurodzicy
(obecnie cerkiew parafialna).


Kwiatoń. Cerkiew św. Paraskewii.

Uście Gorlickie. Cerkiew greckokatolicka pw. św. Paraskewii.


Wysowa. Cerkiew pw. św. Michała Archanioła


Bielanka. Cerkiew pw. Opieki Najświętszej Marii Panny.


Łosie.  Cerkiew pw. Narodzenia Najświętszej Marii Panny.


Nie, to nie żaden park miniatur;-)
Stróża. Gospodarstwo Pasieczne "Sądecki Bartnik". 
W drodze do domu za namową dzieci odwiedziliśmy "królestwo pszczół";
muzeum pszczelarstwa, w którym gromadzone są min. takie eksponaty.
To była nie tylko wspaniała lekcja historii,
ale także prawdziwa uczta dla podniebienia.







1 komentarz:

Dziękuję, że zostawiasz u mnie swój ślad:-)