wtorek, 28 października 2014

Craft Show

W minioną sobotę uczestniczyłam w wyjątkowym, scrapowym
wydarzeniu; Craft Show. To był dzień wypełniony zakupami,
a także spotkaniami ze wspaniałymi i twórczymi dziewczynami.
Na okoliczność tej imprezy powstał a jakże; identyfikator.
 
 
Zdjęć z imprezy nie będzie;-) Tak wciągnęły mnie otwarte warsztaty, 
w których brałam udział, że prawie zapomniałam o fotkach.
Ale jedną fotkę mam, dlatego pochwalę się tym,
co poczyniłam na jednych z otwartych warsztatów,
a co mam zamiar dokończyć niebawem.
 
 
To był szalenie kreatywny dzień!!!
Bardzo dziękuję. Do zobaczenia za rok:-)

2 komentarze:

  1. Zapowiada się ciekawie :) na takich spotkaniach traci się poczucie czasu i kompletnie zapomina o zdjęciach, też to przerabiałam :) ...ale i tak warto!

    OdpowiedzUsuń
  2. wiosenne kolory, cudne warstwy, jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zostawiasz u mnie swój ślad:-)