piątek, 31 października 2014

Zadanie domowe odrobione

Jak pisałam ostatnio miałam wielką przyjemność uczestniczyć
w otwartych warsztatach w ramach CRAFT SHOW.
Jednym z nich były warsztaty ręcznego malowania
i szycia poduszek prowadzonych przez Małgosię Klimę.
Z pędzlem w dłoni malując na tkaninie
poczułam się jak prawdziwy artysta;-). 
Nie ukrywam, że prowadząca nadała nieco kolorytu mojej pracy.
Nie wytrwałam do końca warsztatów,
dlatego szycie zostawiłam sobie na deser.
Koronki, trochę tiulu, wypełnienie, maszyna w ruch...
I gotowe:-)
 
 
 
 

Bardzo dziękuję Pani Małgosi za bardzo cenną lekcję,
oraz współprowadzącej warsztaty za poświęconą uwagę mojemu synkowi.
To dzięki niej mógł namalować swój pierwszy obraz na płótnie. 
 
Bardzo dziękuję za odwiedziny. Pozdrawiam:-)




1 komentarz:

Dziękuję, że zostawiasz u mnie swój ślad:-)