piątek, 6 marca 2015

Najwspanialsza gra na świecie?

Zapytałam mojego sześcioletniego syna:
Maksiu, jaka jest najwspanialsza gra na świecie?
Odpowiedział: Szachy...
Pamiętam, kiedy rozpoczął naukę gry w szachy.
Było to pół roku temu. Bardzo się cieszę,
że gra wciągnęła go na tyle, że ta przygoda trwa nadal.
Mało tego, szachy stały się rodzinną grą.

Aby nadać wyjątkową oprawę zdobytym przez Maksa dyplomom
zrobiłam segregator i nieco go ozdobiłam;-)









Pracę zgłaszam na wyzwanie I KROPKA "Coś dla chłopca - kwiaty są zakazane".


Pozdrawiam Was serdecznie.
Iwona.

7 komentarzy:

  1. Maks ma najwspanialszą mamę na świecie! Piękny album, kapitalna kolorystyka i kompozycja. A Twojemu synowi życzę kolejnych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Alu z całego serca w imieniu swoim i Maksa:-)

      Usuń
  2. Dziękuję. Jak tylko zobaczyłam ten papier od razu wiedziałam że na pewno go wykorzystam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny! Przepiękna kompozycja i kolorystyka! Wszystko idealnie przemyślane :) Dziękuje za udział w wyzwaniu na blogu I KROPKA :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna robota! Wszystko idealnie ze sobą pasuje i tło i dodatki i ta zielona rameczka. Po prostu super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super project, great colours and combination, thank you very much for joining us by I KROPKA Challenge :-)
    Katka

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! very stylish work! thank you for playing along with us at I KROPKA challenge!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zostawiasz u mnie swój ślad:-)