środa, 18 marca 2015

Zrobię sobie ramkę

Kiedy pojawił się u mnie pomysł "Zrobię sobie ramkę"
początkowo przeznaczenie jej miało być zupełnie inne.
A mianowicie miało to być miejsce na zapiski i zdjęcia.
Kupiłam surową ramę, pomalowałam ją, nawlekłam druciki.
Taka oprawa pełniła swoją rolę do czasu, kiedy postanowiłam
zamieścić na niej swoje prace. I tą rolę pełni po dziś dzień.



Zapewne ramka ta nie ujrzałaby światła dziennego
gdyby nie pewne, wyjątkowe urodzinowe wyzwanie.
Art-Piaskownica obchodzi swoje 6 urodziny
i z tej okazji zaprasza do zabawy:-)

http://art-piaskownica.blogspot.com/2015/03/urodzinowa-fotogra-zdjecie-z-ramka.html

 

Z pozdrowieniami, Iwona.

3 komentarze:

  1. Swietny pomysł z tą ramką!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny kolor rameczki, fajny pomysł na wyeksponowanie prac

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za udział w URODZINOWYM WYZWANIU AP - Ki DT :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że zostawiasz u mnie swój ślad:-)